jenny-002.jpg  

Jenny Phillips(珍妮‧菲利浦)除了與天堂力量歌手合作發行中文專輯的計畫外,
也受到台灣耶穌基督後期聖徒教會的邀請,
將於今年2011年8月份來到台灣,分享她的福音見證。
但在她還沒來之前,我們很高興能獨家收到她的一段短短的見證,
茲分享如下,並分段提供簡譯~

When I was a young girl, I had two great loves: music and the gospel.
I sang everywhere I went, and I tried to create songs on the piano that shared my testimony.
One day my grandpa told me that if I worked hard, I could one day share my music with people all over the world.I believed him, and as I grew older my testimony deepened, and I filled notebook after notebook with songs I had written.

I was able to travel to a few different countries as a teenager, and my eyes were opened to how many people in the world did not have the gospel. I began to have a burning desire to share my testimony through the power of music to people all over the world just like my grandpa said I could.

當我還是個年輕女孩的時候,我心中有兩項最大的喜好:即音樂與福音。走到哪兒我都在唱歌,我嘗試著用鋼琴創作歌曲來分享我的見證;有一天我的爺爺跟我說,如果我夠努力的話,有一天我將能把我的音樂作品分享給全世界的人們。我相信他,隨著我漸漸成長,我的見證也愈發堅強,我寫的歌填滿了一本又一本的筆記簿。

當我還是青少年的時候,我有機會到幾個不同的國家去旅行,我的眼界才打開來,發現世界上有那麼多的人沒有福音為伴。所以我心中產生一股渴望,想要透過音樂的力量,向全世界的人們分享我的見證,就像我爺爺說我能做的那樣。


My very first international tour with my music was to Asia! But it was to Japan.
I'm so excited 13 years later to be traveling to Asia again--but this time to Taiwan.
I was also grateful to have the opportunity to record my music in Chinese.
I was especially excited to record the song "He is the Way" in Chinese.
That song is special to me because it is my testimony.
I do have a testimony that Jesus Christ is the way. He is the Light of all the world. I have felt His power and love in my life stronger than anything else. And this is why I sing. He is the reason I sing. 

我第一次的國際性巡迴演唱就是到亞洲,但是是到日本;
我很高興在十三年之後我又能到亞洲,而這次是到台灣!
我很感謝有機會以中文錄製我的音樂作品,尤其對能以中文演唱「祂是道路」這首歌曲感到特別興奮。
這首歌對我來說很特別,因為那確實是我的見證。
我確實有見證:耶穌基督就是那條道路,他是世上的光,我感受到祂在我的生命中,比任何一切都強大的力量與愛。
那是為什麼我要歌唱,祂就是我歌唱的理由。


我們真的很高興
能夠與這麼一位具有堅強信心和美好才華的姐妹合作,
很期待她的來訪,也對我們這次合作的專輯有更多的期待!

arrow
arrow
    全站熱搜

    thepowerofheaven 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()